İyilik Peşinde Koş

Merhaba,
Bugün İyilik Peşinde,
İstanbul Maratonu’nda Türk Eğitim Derneği için koşuyorum.
Neden mi? Size açıklayayım…

Geçen gün YouTube’da Türk Eğitim Derneğinin bursuyla Yozgat’ın Küçüknefes Köyünde yaşayan Meryem’in hikayesini izledim. Hâkim olmayı, dünyada adaletin sağlanması için çalışmayı hayal eden öğrenci Meryem’in gayretine, güzelliğine tanık oldum. Türk Eğitim Derneği’nin Tam Eğitim Bursu ile başarılı ancak maddi zorluklar içindeki çocuklar, Türkiye’nin her köşesindeki TED Okullarında eğitim görüyor, en ücra köylerden çok başarılı çocuklar yetiştirmesi beni çok etkiledi. Tüm burslu öğrencilerini, üniversitenin sonuna kadar destekleyen, onları psiko-sosyal açıdan da hayata hazırlayan Türk Eğitim Derneği, kuruluşunun 100. yılı olan 2028’e kadar burslu öğrenci sayısını 10.000’e çıkarma hedefi de takdire şayan.

Ben, bu 10.000 çocuğun ülkemizin tüm kademelerinde üst seviyelerine ulaşacağı, Meryem’in hâkim olduğu bir Türkiye’de, daha nicelerinin doktor, yönetici olduğu bir Türkiye’de yaşama hayaliyle, bu hayalin verdiği güçle koşacağım.

Sizden, beni destekleyip Türk Eğitim Derneğine bağışta bulunmanızı rica ediyorum.

En küçük bir yardımınız bile Meryem’in ve daha binlercesinin gözlerinin içini güldürmeye yetecek; ülkemizi, geleceğimizi aydınlatacaktır.

Gelin, geleceğimize birlikte el uzatalım…

Şimdiden teşekkürler,
sevgiler

Videoyu izlemek için; (https://www.youtube.com/watch?v=G_CbAm2LIJU)

Eğer sen de benim gibi çocukların geleceğin teminatı olduğuna inanıyorsan ve tüm çocuklarımız için fırsat eşitliği istiyorsan, kampanyama destek ver lütfen…
Kampanya sayfamda şu anda kaç kişinin beni desteklediğini, şu ana kadar topladığım miktarı ve toplam hedefimi görebilirsin: https://ipk.adimadim.org/kampanya/CC62649
Takip eden adımlarla kolayca bağış yapabilirsin.
Şimdiden teşekkür ederim.
#turkegitimdernegi #eğitimdegistirir #heradımdafırsatesitligi

Yorum bırakın